vi har vaknat på fel sida av framtiden

 
Ja alla undrar vad som händer i liv1 mitt jag vet, men om sanningen ska fram vet jag inte vad jag ska svara på det. (wow notera rimmet) Syr och pysslar en massa julklappar i alla fall  och annars spenderar jag väl resten av tiden på gymmet. Det är dock lite synd för alla pass börjar bli för lätta för mig, men så kan det vara... Hahaha skojade ju vad ni är lättlurade!!! Men jag är lite förkyld och det får mig att undra: varför har jag inte ens varit det minsta lilla förkyld under hela hösten??? Är det inte det hösten är till för, att ligga hemma och tycka synd om sig själv? Hade verkligen behövt det men icket. Får väl börja blanda ner lite kött i min kost så jag blir sjuk oftare. Haha. (obs väldigt oskyldigt litet skämt vill inte framkalla något hat här<333<3<3 love u all meat lovers)
 
Nämen alltså detta har varit en riktig livskrishöst men ska försöka ~hitta tillbaka till mig själv~ under lovet. Typ. Aaadå heedå.

Kommentarer:

1 katarina:

skriven

läste gymmet och ba WHAT??

Svar: ha ha HA!!!!!
None None

2 Fanni:

skriven

hahah ammis på gym. det går ju ej att träna om en äter vegetariskt (veganskt???). du måste ju äta kött. torkat kött är ju det bästa med julen
mvh min engelskalärare här i the US

Kommentera här: