livet

Jag vill så gärna att den här hösten ska bli bra men det är svårt när jag har lite för många ångestattacker och allt känns allmänt tungt. Dock!!! finns det saker som är bra såklart, bland annat detta:
 
1. Jag har bestämt på riktigt vad jag ska göra som gymnasiearbete och hur jag ska göra och jag har lånat böcker till och med. Visst, jag har inte börjat direkt men att i alla fall veta vad och hur jag ska göra känns så jävla bra.
 
2. Gifen nedan får illustrera vad jag gjorde idag. Det känns lite vemodigt:/ men samtidigt har jag ett nytt fint armband istället som ni kan se. Med regnbågsfärgerna- ja till kärlek och uttryck i alla former!!! Ska bära det med stolthet.
 
 
3. Kan inte tro att jag äntligen skriver detta efter att ha kämpat som fan hur länge som helst men- jag tog körkort idag! Vet inte var jag ska ta vägen men det känns bra, så bra.
 
4. MØ har släppt en EP och som vanligt är alla låtar svinbra, lyssna!!!
 
5. Slut på bra punkter för tillfället men love u nu ska jag på en prommis för kan ej sitta stilla. Hejdå.

Kommentera här: