en sådan där tjusig lista

BÄTTRE:
- Lyssna på skivor. Blir så nostalgisk av att lyssna på skivor efter detta eviga spotifylyssnande. Fast det är väl ganska tragiskt egentligen.
- Att omges av fina människor. Är dålig på att uppskatta sådant!
 
 
- Höstmusik, det vill säga att det är accepterat att lyssna på hur deppig och mörk musik man vill. 
- Att jag är duktig på att vara vegan. Yay för mig!
- Att lyssna på alla bra band jag sett i sommar, och fortfarande inte riktigt kunna greppa hur många det är(!)
 
Mycket mystisk bild.
 
SÄMRE:
- Att gå runt och vara så nervös över saker att jag får ont i magen och inte kan sitta stilla. Men snart slipper jag det förhoppningsvis.
- Körkortsfrågor som inte gör mig det minsta motiverad att ägna en sekund till åt teoriplugg:
 
- Att hösten snart är över och jag då kommer krympa ihop till en skugga av min skuggas skugga. Inte kul.
- Att bli utkastad:/
- Mina minnesluckor som tagit en ny nivå då jag numera även får permanenta minnesförluster. Det känns ganska oroande och jag kan väl säga att jag är mindre stolt över detta.
- Att jag har så många obehagligt realistiska drömmar nu för tiden. Verkligen så jävla obehagliga vilket är lite konstigt då jag inte drabbats särskilt mycket av detta fenomen tidigare.
 
Låt er inte luras av det faktum att sämre-listan är längre än bättre-listan. Livet är rätt bra ändå för tillfället!!
 

Kommentarer:

1 Malinka:

skriven

sååååå less på körkortsfrågor jag med.... Snart slipper du dem föralltid!

Svar: Jag hoppas då verkligen det haha
None None

2 Lina:

skriven

- Att bli utkastad:/

haha känner mig träffad.....

Genvägar borde dock vara på bättre-listan.

Svar: Hehe....
Det har du så rätt i!!
None None

3 Fanni:

skriven

Ammisssss!!
Du måste ta det lugnt när du feztar på 5ive annars blir du ju utkastad!!
Mitt spotify funkar inte här :( Annars är det muy bueno :D

Svar: Fanniizzz!
Det är crazy l1fe här hemma, så synd att du missar det!!! Ska hitta några ragg åt dig på femman som väntar när du kommer hem;) Vad härligt jag är så stolt över dig!
None None

Kommentera här: